Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 5 august 2017

Jurnal

Taniusa ne gazduieste jurnalele

Astazi : 05.08.2017. O caldura infernala. Ieri dupa ce m-am plimbat prin soare m-a durut capul de nici nu mai vedeam, asa ca azi stam in casa.
Sunt recunoscatoare pentru: apa. Apa care da viata, apa care spala, apa care purifica. Si pentru aerul conditionat din masina.
Ma gandesc: la cum as putea sa ma imbrac mai frumos. I-am facut Ilincai curat in haine si am pastrat cateva tinute, complete. Adev e ca eu ma imbrac urat, fara nicio idee...Chiar ma gandeam ca sa strang bani si sa platesc pe cineva pentru o sesiune de shoping. In ultimul an nu prea mi am mai luat nimic, pentru ca tot ce mi iau, arata urat si e pacat de banii aruncati;), mi-ar trebui si mie cateva tinute complete.
Sper: sa avem un august frumos
Citesc: o carte pe telefon despre adoptie si una fizic Sa nu faci rau
In bucătărie: maia vie URAAA!!! cu care am sa fac aluat diseara pe care sa l  coc intr-o paine maine dimineata. Am cautat o reteta simpla de paine cu maia, dar procesul  m-a cam speriat, sper sa mi iasa:). Exista sansa sa creasca prea tare si sa trebuiasca sa arunc aluatul, ceea ce nu suna chiar bine:). Si asa mi se pare aiurea sa trebuie sa arunc zilnic mai mult de jumatate din maia...inca ma simt vinovata sa arunc paine/faina. 
Ce mai mesteresc: cos la ie cand am timp/chef, ud gradina, mai debarasez (intru in cate un dulap/sertar si arunc:)
Ascult: masina de spalat rufe
În casa: e ok
Azivom sta in casa/piscina diseara mergem sa hranim cainele si gainile unor prieteni plecati la mare
Vreau: sa fac ce trebuie, cand trebuie. Joi m-am certat tare cu un domn cu care lucrez pe departe, atat de tare ca mi-a inchis telefonul in nas. Ieri dimineata la prima ora, cu rochie si tocuri, am fost la el la birou, am clarificat lucrurile, omul pana la urma era bine intentionat intr-un fel (genul uns cu toate alifiile, care nu poate fi doar de treaba fara un interes propriu). Am fost mandra de mine, alta data, cu siguranta as fi lasat-o balta, mi-as fi ascuns capul in nisip, m-as fi stresat inutil fara sa fac nimic. Acum pur si simplu m-am dus si am vb.
Saptamana care a trecut: a fost ciudata. Duminica dimineatan s-au imbolnavit cainii, dupa-amiaza i-am dus la veterinar-parvaviroza. Cooper pentru ca e adult si vaccinat a facut o forma mai usoara, dar Milo, a murit, dupa trei zile de injectii si perfuzii. Am oprit in padure la Barnova si am plans cu catelusul muribund pe bancheta din dreapta, apoi dupa ce a murit am plans si eu si Ilinca in hohote, pana la urma un caine e family. A fost in parte si vina mea pentru ca ar fi trebuit sa l duc mai devreme la vaccin, planuisem sa l duc ieri, dar intre timp, n-a mai avut rost. Mereu aman lucruri, momente... Este epidemie, vaccinati-va cainii! 




Zile racoroase! Bucurie!

28 de comentarii:

  1. Exista magazine cu haine mai scumpute - de firma cu consultanti de imagine. Cred ca hainele frumoase sunt hainele in care te simti bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, dar te simti bine cand esti imbracata frumos si desi stiu ce mi-ar placea nu am nicio piesa din aceea: de ex mi-ar placea blugi+camasi albe lungi+tocuri+coliere lungi (n-am nicio camasa alba sau colier lung fain) sau rochii simple simple simple intr o culoare, sau fulare circulare lungi si un palton drept pana sub genunchi:). Cred ca stiu ce vreau dar nu si unde sa le gasesc:))

      Ștergere
    2. Pai vad ca ai ceva idei... Incearca varianta online de shopping.

      Ștergere
  2. Dragalasa de tine. Imi pare rau pentru catelus :(...

    Stiu ce zici de haine. Ale mele nu-s urate, ci-s batranicioase... Am pastrat cateva din tot ce aveam in care stiu eu ca arat mai bine si am zis ca nu mai iau nimic nou pana nu se mai uzeaza astea. (Ca sa vezi masura la care le-am tot sortat, hainele de iarna acum, cu tot cu dresuri, manusi, fes, fular, haine de casa, incap intr-un raft :)). Apoi voi incepe sa cumpar chestii pe care le am in minte, dar mi-a fost rusine sa le port. Sau sa ma axez pe haine care sa aiba noima intre ele, sau sunt aceeasi firma (imi plac hainele de la Mark and Spencer, spre exemplu. Mark Expensive cum ii zic eu de fapt :)). La mine fiecare articol vestimentar in parte ar fi putut fi ceva ok, dar combinate, epic fail. :))

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mi plac cele de la massimo dar ghinion ca nu mi prea vin:)), ei fac niste marimi minuscule, iar eu port 42. De la mark si sp am trei rochii de cativa ani pe care chiar le port:)

      Ștergere
    2. Si massimo dutti sunt faine, dar au preturile si mai si decat Mark&Spencer :))

      Ștergere
    3. Fetelor, cititi despre garderoba capsula!

      Ștergere
    4. Na ca mi ai dat de lucru:))

      Ștergere
  3. Imi pare rau pentru catel :-S, dar macar sunt sigura ca, atat timp cat a fost la voi, a fost un catel fericit.
    Referitor la haine - mie imi place mult Orsay.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)da. Si mie a inceput sa mi placa mi am luat doua bluze de vara de curand si la pret bun si arata si frumos:)

      Ștergere
  4. Ce poze frumoase! Pasarea e minunata, stii cumva ce este?
    Imi pare rau de Milo...
    Daca ai gaini ma gandesc ca nu trebuie sa arunci paine daca iti ramane, dar cu maiaua nu stiu... poate ii gasesti o intrebuintare. Sa-ti iasa bine painea! Si sa ne-o arati si noua! Nu stiu nimic despre maiaua vie.
    Cred ca ai depasit un ceva cu domnul. Important. Uneori lucrurile sunt mai simple decat par!...
    Eu n-am vazut pe aici ca te-ai imbraca urat, dar inteleg ce spui. Ma tem ca ce-ti doresti este cam scump si greu de gasit. Pentru vara cel putin, o solutie poate fi sa-ti faci singura rochite simple, sunt si preferatele mele si cum tu ai talent la lucrul de mana in general, cred ca ai realiza si rochite frumoase. Probabil nu ai timp... Coliere iti poti realiza singura, sunt materiale interesante pe breslo, sunt si gata facute, frumoase. Camasi albe lungi am luat de la Camaieu, blugi poti gasi tot acolo asa, mai interesanti. Si eu cred ca e frumos ce-ti sta bine si in ce te simti bine,
    Zile racoroase sa fie, da! Si spor in tot ce-ti doresti!
    ( Barnova - este cumva si manastirea Barnova acolo? Si pr Calistrat? Ai fost, l ai ascultat la predica? imi cam doresc sa ajung acolo, este istorie grea acolo si nu doar istorie, din pacate este si foarte departe de noi...)
    Ganduri bune Ilincai si mamicii ei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc:). Cred ca as putea gasi o croitoreasa, nu s asa priceputa la croit:).
      Da este Manastirea Barnova un pic mai incolo de mine:), dar din cate stiu eu, par Calistrat s a mutat la Vladiceni, tot pe Bucium. Cand veniti putem merge impreuna:)

      Ștergere
  5. La Orsay online, H@M online gasesti haine cu un raport pret/calitate ok si pt toate gusturile. Eu mi.am cumparat de la h@m online cateva bluze, topuri, balerini din piele, ghete din piele la reducere in ultimele saptamani si sunt f incantata de achizitii. Daca achizitionezi de la HM trebuie sa.ti cumperi cu un numar mai mic si la haine si la incaltaminte pt ca nu prea corespund, eu asa procedez. MS

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) multumesc, eu cumpar numai online, in genere de pe fashiondys, dar si d epe alte site uri. De la h si m ii iau Ilincai majoritatea:)

      Ștergere
    2. Am comandat acum cateva zile de la Orsay online pentru ca aveam niste bani primiti acum o luna de la parinti pentru ziua mea, in loc de cadou. Pe site erau (si sunt inca) reduceri de vara - poate si in magazinul fizic, dar nu stiu pentru ca n-am fost cam de 2 luni.
      Stiu ca la Orsay mi se potriveste mereu masura M - am haine putine in total, dar multe sunt de la Orsay pentru ca acolo gasesc si haine pe gustul meu (clasic, cuminte, dragut) si sunt rezistente in timp, nu se strica la spalat. Asadar le-am comandat pe toate M. Rezultatul: doua sunt prea mari si nu am tragere de inima sa fac retur, deci am pierdut acei bani :))
      O sa raman la cumparat clasic, din magazin, acolo pot proba.

      Ștergere
    3. Fa retur, acum sunt foarte simple retururile si oricat de putini bani ti ai recupera nu conteaza, e un castig. Eu am facut retur si pentru 56lei:). Eu evit sa ma duc la Carefour pentru ca daca intru in supermarket las foarte multi bani, lucru pe care nu l fac in Kaufland ul care mi e cunoscut si are produse limitate:)

      Ștergere
  6. Anca ce carte de adootie citesti de pe tel?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. https://www.amazon.co.uk/s/?ie=UTF8&keywords=the+connected+child&tag=hydrukspg-21&index=aps&hvadid=186540327509&hvpos=1t1&hvnetw=g&hvrand=16469548290769275916&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=b&hvdev=m&hvdvcmdl=&hvlocint=9045902&hvlocphy=20903&hvtargid=kwd-2715697672&ref=pd_sl_9o3m35gp6h_b e chiar o carte cu informatii

      Ștergere
  7. Imi pare rau de catelusul mic...si nu pot sa nu remarc cum totusi Cooper cel aparut de nicaieri, ramane cu voi orice-ar fi :)
    Cu hainele stiu ce zici, iar uneori, ca o vulpe care nu ajunge la struguri :)) imi spun ca nici nu e important, ma imbrac ca sa ma acopar si atat.
    Intre timp am vazut si painea cu maia, care e absolut perfecta. Bravo Anca! Faci cele mai frumoase paini din cate am vazut eu! Painile tale nu sunt doar mancare, ci au viata, au suflet, au frumusete, sunt extraordinare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc💝. Mi a iesit maiaua de data asta:) si painea care e neasteptat de buna, nu e acra cum citeam si ma asteptam, e insa f elastica si mult mai buna decat cele cu maia cumparate. Cred ca din cauza ca am improvizat:)
      Da Cooper e cainele ideal pentru mine, e atat de linistit si discret incat nici nu i simt prezenta. Din cauza ca e surd sunt obisnuita sa nu vb cu el, doar sa l mangai sau sa l ating cu palma cand trec pe langa el:)

      Ștergere
  8. Multumesc Anca.Urmaresc cu drag blogul tau. SI eu am un baietel. :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc, la fel doresc Ilincai. Are 3 ani baietelul meu, maine implineste 9 luni de cand e la noi acasa :).

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna,

    Poti incerca si asa:

    http://www.stylediary.ro/wordpress/abonamente/

    O urmaresc pe Irina de ani de zile.

    RăspundețiȘtergere
  11. Sau varianta asta

    http://www.stylediary.ro/wordpress/60-days-of-styling/

    RăspundețiȘtergere
  12. Imi pare rau pentru catel...se intampla si din astea, din pacate...

    Cu hainele, iti propun sa incepi cu o triere crunta dar sa nu faci asta singura: pastrat ce te avantajeaza si le-ai purta, nu prea mari si nici prea mici. Eventual invita vreo prietena in care ai incredere la gusturi sa te vada cu . Si apoi la cumparat sa completezi tinutele (de ex. eu ma duc cu bluza dorita si imi caut ceva de potrivit).
    La mine Promod mi se potriveste, la solduri trec pe la ei, si tin fix 5-6 tinute dar pe care stiu ca le port si ma imbrac in 3 minute ( 2 rafturi de haine, si doar haine ce le port - ce nu imi mai place pleaca in cateva luni, nu le mai tzin).

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...